Şeyma R.GZN...

📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"olmak"
'Olmak ya da Sahip Olmak' Fromm'un zevkle okuduğum kitabından alıntı yapmasam olmazdı. Öyle güzel işliyor ki. Fromm'da alıntı seviyor, Marx'dan yaptığı alıntı da, "Olmak" tanımına şahit olalım mı :) Olalım, çünkü 'Sahip Olmak' için kendini kaybeden insan çok da, "Olan" insan hiç yok. § "Ne kadar az isen, yaşamını ne kadar az görkemli kurmuşsan, o kadar çok şeyin var demektir ve görkemsiz yaşamın o denli büyüktür...Ekonomi, senin yaşamından ve insanlığından aldığı şeylerin yerine sana para ve zenginlik verir." § Yani hayatlarımızı idamet ettirmek için elbette nesnelere, işlere, amaçlara ihtiyaç var, ancak araçlar Amaç olduğunda konu sanki kontrolden çıkıyor. Yine benim sözlerimle bitireceğim. "Dünyadaki bütün kötülüklerin sebebidir; sahip olmak uğruna yapılanlar. Ve konu üçüncü kişiler olduğunda her tercihin sonucu vardır, hep olmuştur." Menfaatsiz selam, hesapsız sevgi ve merhamet dilerim her birimize ❤️ seymareyhangozen.com/blog?202504070716 #kitaplar #books #livres
Şeyma R.GZN...
seymareyhangozen.com/blog?202504070716
Güven bir ayna gibidir. Bir kez çatladı mı, hep çizik gösterir.
Şeyma R.GZN... isimli okura yanıt verildi
Şeyma R.GZN...
Murat Ağar Kabul 😁