Şeyma R.GZN...

Sizi de kandırdılar mı?
"Beni Kandırdılar!" diyen insanlar vardır. Kandırılmak, bir başkasının vaad ettiği, umut verdiği ya da bir süreliğine sunduğu imkana ikna olmaktır. Ben artık "Beni Kandırdılar", "Beni kullandılar", "İnsanlar kötüdür." diyen dostlara, "Peki, sen neden buna itiraz etmeyecek kadar savunmasızdın?" diye soruyorum. Sorumluluk almayan insan çoktur, sorumluluk almayıp, mağdur rolü oynamak yaygın bir reçetedir. Sorumluluk almak, kendine güvenmek ve hata yapmış isek bunun kendi payımıza düşen kısmına alıcı gözle bakmak, kolay değildir. Sorumluluk almadan konunun mağduru olmak kişiyi diğerleri gözünde aklasa bile, kendi gözünde aklayamaz. Çünkü vicdan dediğimiz terazi, hassastır. Herkesi ikna eden, yalanlar, kendi içlerimiz sözkonusu olduğunda, iknaya yaramaz. Biz hayatta olan, bu dünya denen cehennemde yaşamaya devam eden faniler, önce sorumluluk almayı öğrenmek zorundayız. Patronlar, veliahtlar, direktörler, müdürler hepsi sorumluluk almaktan kaçsa bile hepimiz kendi iç dengemizden sorumluyuz. Çocuklarımız sorumluluk almayı ancak biz yaparsak öğrenecek. Ve kişi kendisi için yapmıyorsa bile, çocuğu için, gelecek nesiller için, davranışlarını değiştirmek zorundadır. Sorumluluk almayı öğrenmek ve öğretmek için hepimizin yaşadığı şehirde bulunan Kütüphanelere bir ufak ziyaret güzel bir başlangıç olabilir. Kütüphane haftası 31 Mart- 6 Nisan arasındadır. Yeni çıkan kitaplar, eski kitaplar ve gerçekten eşsiz bir dünya bizleri bekliyor. Bir kitap alıp, okuyup, iade süresinde iade edebilmek de, sorumlulukla ilgili durumumuzu net ortaya koyacaktır. 📢Doğrudan ya da dolaylı olarak yaşadığımız tüm sorunlar: "Kandırılan İnsanlar" yüzündendir😈 Bir şans verelim, kendimize ve geleceğe❤️ seymareyhangozen.com/blog?202504050709 #kitaplar #books #livres #kütüphanehaftası
Şeyma R.GZN...
seymareyhangozen.com/blog?202504050709
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hep söylerim Fromm da aynısını söylemiş :) şaşırtıcı!
§ "Sevgi olmaksızın, fiziksel ilişkilerden sevinç duymak mümkün değildir." İlaveten: Sevmediginiz insanlarla çay bile içmeyin. Ya sevin, ya da içmeyin §
Sayfa 153 - Say·Kitabı okudu
Alıntı
Ercan isimli okura yanıt verildi
Şeyma R.GZN...
@sonsuzhayatt 😁😁😁
Hep söylerim Fromm da aynısını söylemiş :) şaşırtıcı!
§ "Sevgi olmaksızın, fiziksel ilişkilerden sevinç duymak mümkün değildir." İlaveten: Sevmediginiz insanlarla çay bile içmeyin. Ya sevin, ya da içmeyin §
Sayfa 153 - Say·Kitabı okudu
Alıntı
Ercan isimli okura yanıt verildi
Şeyma R.GZN...
@sonsuzhayatt Bööö 😁
Hep söylerim Fromm da aynısını söylemiş :) şaşırtıcı!
§ "Sevgi olmaksızın, fiziksel ilişkilerden sevinç duymak mümkün değildir." İlaveten: Sevmediginiz insanlarla çay bile içmeyin. Ya sevin, ya da içmeyin §
Sayfa 153 - Say·Kitabı okudu
Alıntı
Ercan isimli okura yanıt verildi
Şeyma R.GZN...
@sonsuzhayatt Ben yapmam :) yapmıyorum artık biraz daha büyü sen de yapmazsin bence 😅