Şeyma R.GZN...

Hep söylerim Fromm da aynısını söylemiş :) şaşırtıcı!
§ "Sevgi olmaksızın, fiziksel ilişkilerden sevinç duymak mümkün değildir." İlaveten: Sevmediginiz insanlarla çay bile içmeyin. Ya sevin, ya da içmeyin §
Sayfa 153 - Say·Kitabı okudu
Alıntı
Ercan isimli okura yanıt verildi
Şeyma R.GZN...
@sonsuzhayatt Ben yapmam :) yapmıyorum artık biraz daha büyü sen de yapmazsin bence 😅
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hep söylerim Fromm da aynısını söylemiş :) şaşırtıcı!
§ "Sevgi olmaksızın, fiziksel ilişkilerden sevinç duymak mümkün değildir." İlaveten: Sevmediginiz insanlarla çay bile içmeyin. Ya sevin, ya da içmeyin §
Sayfa 153 - Say·Kitabı okudu
Alıntı
Ercan isimli okura yanıt verildi
Şeyma R.GZN...
Senin adına çok sevindim 😁 Bence artık yapma 😅