İçeri girince aile üyelerinden birinin evlat edindiği bir müslüman çocugu oldugunu ögrendiler.aşırı dindar bir insan olan romobati bundan hiç hoşlanmamıştı.gora berbere hinduizme aykırı bir sey yaptıgını söylediğinde "bu neyi değiştirir efendim?" yanıtını aldı "biz oma hari diyoruz onlar allah diyorlar . Aradaki tek fark bu"
Kralar ve zorbalar ;tutkular ve günahlar ;insanı ezmek için ne kadar zaman onun üstüne saldıracak?yoksa hepimiz ağzıyla hayır dua eden yüreğiyle lanetler yağdıran iblisin sesimiyiz?