Sibel yavuz

Sibel yavuz
@Sibel_21
İçim büyük bir sabırla haşlandı İçim ey içim bu yolculuk nereye Yine bir şehrin ölümünü başlatır gibisin...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Kimse kimseyi bilemez. Çünkü herkesin anlattıklarının bir kısmı kurgudur, kiminde daha az, kiminde daha çok"