İlginç bulmuştum herifi. Bazen böyle salaklardan yaşam ve evren üzerine çok akıllıca sözler çıktığı olur…
-Dünyaya neden pis diyorsun?- diye sordum.
-Pis ya! Senin gibi serseriler benim gibi zavallı yaşlıları ezecek ve hiçbir yasa beni senden korumayacak… Pis… Leş gibi…