Sinem

Sinem
@Siinemmaydn
Terapi gibi
Emin olma duygusunu çok özledim. Nereye elimi atsam hep şüphe.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
O bensizliği göze aldıysa, Ben onsuzluktan bir şey kaybetmem.
Nazım Hikmet
"Neyse, kalbini sağlam tut."
Cemal Süreya'nın dediği gibi soğudum senden ama sen beni asla unutama sebepsiz yere aklına geleyim, özle, pişman ol, ve o pişmanlığınla gülümse. Gülümse çünkü hiçbir şey yapamayacağını bil. En sonunda da pişmanlığınla baş başa kal ve bu pişmanlığın hiçbir işe yaramasın.
Cemal Süreya
"sen dışıma bakma o dünya telâşı, ben içimdeki garipliğe kefilim."
1000k