Şirin Çebi

Şirin Çebi
@Siirce__
Hiçbir zaman anlamadı insanoğlu Dünya birine kalacak olsaydı Süleyman’a kalırdı Ölüm satın alınsaydı Nemrut tutar alırdı Çıkmadık canlara derman bulurdu Lokman Hekim ölmedi mi? Bu yüzden hiç korkmadık biz Umudumuz hep Allah’tandı. Derdimize yüksel dedik, istediğin kadar yüksel! Nasıl olsa geçmeyecek misin? Zalimlere güçlen dedik, dilediğin kadar güçlen! Nasıl olsa düşmeyecek misin? Öyle oldu, olacak. Bu dünya iyiyle kötünün arasında bir yerde Ama günü geldiğinde iyilerden taraf olacak.
Şiir
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Sana, senden başka yardım edecek kimse yokmuş gibi yaşa.”
1000Kitap
Senden yadigâr imamesi kırık mavi boncukların kaldı avuçlarımda, sen yoksun ve ben saçlarımdan başladım yaşlanmaya.
Alıntı

Şirin Çebi

, bir kitabı okumaya başladı
George Orwell
8.6/10 · 296,8bin okunma