h.

h.
@Siiristden
Müthiş sıkılıyorum,daha kötüsü insanlardan soğuyorum galiba. Oysa ben onlarsız,onlara güvenmeden edemem. Ama elimden ne gelir sevgiden,yakınlıktan,insanca davranmaktan anlayanlar o kadar az ki. Büsbütün kabalaşmaktansa,uzaklara gitmek daha iyi.
Edebiyat
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
“Aymışam yarı gece,seni bulmuşam sonra..”
Edebiyat
Sigaranın sağlığa zararlı olduğunu unutuyorum,yaşamanın da!
Edebiyat
Herkes birikmiş bizi seyrediyor. Dağılın! Kukla oynatmıyoruz burada. Acı çekiyoruz.
Edebiyat
“Allah,insanı iddiasından vurur.”
Edebiyat