Bir idam mahkumu ölümünden bir saat evvel,yüksek bir dağın tepesinde ancak iki ayağının sığabileceği kadar daracık bir yerde yaşaması gerekse çevresinde uçurumlar, okyanuslar,sonsuz karanlıklar,fırtınalar ve sonsuz yanlızlık olsa bile yine de o bir avuç yerde sonsuza dek yaşamayı,o anda ölmeye tercih edeceğini söylemiş .Yeter ki yaşasın !Nasıl olursa olsun yaşasın ! Ne korkak yaratık şu insan "Ve onun bu korkaklığını kınayan kişi,ondan daha korkaktır"