·274 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Şubat 2017 13:53 Harry Potter dünyası bambaşka bir dünya...Filmleri de harika ama kitapları daha da güzel...Bence bu kitapları herkes okumalı.Okuyanların pişman olacaklarını düşünmüyorum...Herkese iyi okumalar diliyorum:)