Kitap konusu çok hoşuma gittiği için aldığım bir kitaptı. Bir yandan Bay Y. 'nin yaşadıklarını okuma bir yandan da ünlü yazarların hastalıkları ve acıları hakkında yazılanları okumak fikri benim hoşuma giden bir konsept olmasına rağmen kitabı okumakta çok zorlandım. Hikayeyi takip etmek zordu benim için ve her sayfada çok sıkıldım diyebilirim. Okumadan önce seveceğimi düşünmüştüm ama sanırım yazım şekli benlik değildi ve beni çok sıktı.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnanılmaz güzel bir kitaptı seri harika bir şekilde ilerliyor. Seriyi bitirmek için çok heyecanlıyım. Diğer kitapların da bu ilk üç kitap kadar güzel olduğuna eminim.
Toprağın SonuElise Kova · Yabancı · 20182,848 okunma