Sıla tokgoz

ece

, bir kitap okudu
10/10
·376 syf.··
Beğendi
·
10 günde okudu
·
2022 159. kitabı
Madeline Miller
8.6/10 · 19,4bin okunma
Sıla tokgoz
Akhilleus🥺💗
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
10/10
·334 syf.··
2021 1. kitabı
·
26 günde okudu
·
Okunma: 20 Ocak 2021 02:23
Gece Yıldızı | Kitap Yorumu Yaklaşık 1 aydır elimde süründü bu kitap. Ama sıkıntı kitapta değil bendeydi. Dün ders aralarımda kitap okumaya başladığımdan beri bugün gece yarısı bitirdim. Baya akıcıydı. Gelelim düşüncelerime. Klişelerden haz etmediğimi fark ettim son zamanlarda. İyi başrol kız, yakışıklı ana erkek karakter, ikinci kitapta genelde gelen başka bir ana erkek karakterin seri sonunda harcanması, bir savaş olacaksa bile bizim iyi tarafın kazanması falan. Bunlardan aşırı sıkılmıştım ve değişik bir şeyler okumak istiyordum. Tam o arada Genç Elitleri gözüme kestirdim ve başladım okumaya. Kitapta siyah ve beyaz diye ayırabileceğiniz hiçbir karakter yok. Gerçek hayatta olduğu gibi. Herkes saf iyi ve saf kötü değil ve her ne kadar arada bir düşmanlık olsa da bir amaç uğruna bir araya gelmek zorunda da kalabiliyorsunuz. Seride şu olay neden böyle oldu anlamadım dediğim hiçbir yer kalmadı. Her şey yerine oturdu kitabı kapattığım zaman. Sonunu da çok beğendim çoğu insanın aksine. Adelina’nın verdiği karar tam tersi olsaydı onun karakterine ters düşerdi. Olabilecek en iyi sondu benim gözümde. Ayrıca bu kitapta Afsuni’yi daha fazla görmek beni mutlu etti. Adelina’dan sonra en sevdiğim karakterdir kendisi. Geri kalanları da spoilerlı olarak kanalda konuşuruz. Klişelerden bıktıysanız bu seri tam size göre. Ama klişelere bayılıyorsanız bu seriyi seveceğinizi düşünmüyorum. Görüşürüz. 10/10
Gece YıldızıMarie Lu · Pegasus Yayınları · 20172,242 okunma
Sıla tokgoz
Kesinlikle o kadar doğru bir yorum ki bende aynı şeyleri düşünüyorum ve diğer kitaplarda yaşanan klişelerin olmamısı çok iyi bence 😍😍😍