Simay

O çok uzun yıllardır kanımın kaynadığı tek insandı. Hatırlayabildiğim kadarıyla, sanki önemliymişim gibi dosdoğru bana bakan ilk insandı.
Hamza Baran isimli okura yanıt verildi
Simay
Öyle miymis 😚
Reklam
O zamanlar hâlâ bir umudum vardı. Bedeli karşılığında mutlu olabileceğimi düşünüyordum. Ancak büyüdüm artık. Dünyayı versem Tanrı'ya, damlasını vermez bana mutluluğun.
Sayfa 115·Kitabı okuyor
Hamza Baran isimli okura yanıt verildi
Simay
Lütfn 😚
Hiçbir şeyi hak etmediğimi düşünmek uçurum gibi bir aşağılık kompleksi mi ?
Sayfa 123·Kitabı okuyor
Hamza Baran isimli okura yanıt verildi
Simay
Yani seni
Bütün hayatımız boyunca beklediğimiz ve nereden geleceğini bilmediğimiz huzuru arıyoruz. Ve tükenmez huzur arayışımız hayatta kalmamızı sağlıyor
Sayfa 40·Kitabı okuyor
Hamza Baran isimli okura yanıt verildi
Simay
Yaşayalım ;)