....Yanlı basının egemen sınıftan yana olması, olanları çarpıtarak anlatması ya da kapitalist sistemin lehine göre göstermesi...
Yargının egemen sınıfın elinde olması, yargıya hükmetmesi...
Tüm bunlar günümüzde de apaçık yaşanan durumlar.
Kitabı okurken emek-sermaye, işçi sınıfı ve emek mücadelesini yaşayarak öğreniyor gibisiniz. Jack Londonın her kitabında zaten kendinizi olay örgüsüne kaptırıyorsunuz ama böyle bir konuda bile kendinizi akışa kaptırmanız inanılmaz.