Simonee

Simonee
@Simonee1
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Tek başına mutlu olmak sana göre hastalıklı, ağır bir şey.
İtiraf ederim ki,neden kadınların bizi burnumuzdan, çaydanlığın kulpunu tuttukları kadar ustaca tutabilecek biçimde yaratıldıklarını anlamıyorum.Ya onların elleri buna göre yaratılmıştır, ya da bizim burunlarımız başka bir işe yaramaz.
Bilbil tu d’zanî gelo ez kî me Tu tim serbest î, lê ez girtî me Bê lîs û bê hêlîn, bê ol û bê dîn Ez im cegerxwîn, xortê kurdî me. Ciwan Haco
Müzik