R. Kılıç

R. Kılıç
@Simurgggg
Derdi millet ile harab oldu ten Neyleyeyim ikbali istikbali ben
Kayra yazsaydı bu șarkıyı, şöyle söylerdi: "Ne olursa olsun, ölmeye mecbursun!" Ve ben ona yanıt verirdim: "Ölmeye hepimiz mecburuz! Kolaysa yaşamaya mecbur ol !"
Sayfa 504·Kitabı okudu
Reklam
"İnsanın tek gerçek özgürlüğü yalnızlığıdır."
Sayfa 512·Kitabı okudu
"Ben hep mutsuz oldum. Ama seninle hayatımın değişeceğini sandım. Ama sen de herkes kadar kötüsün."
Sayfa 359·Kitabı okudu
"Çektiğim her acıya dayanabileceğimi düşünüyordum."
Sayfa 128·Kitabı okudu
Sorarlarsa, "Ne iş yaptın bu dünyada?" diye, rahatça verebilirim yanıtını: "Yalnız kaldım. Kalabildim! Altı milyarın arasına doğdum. Ve hiçbirine çarpmadan geçtim aralarından..."
Sayfa 252·Kitabı okudu
Reklam