Bu ülkenin tüm şehirlerinde koca koca binaların hemen dibinde var olan o gecekondularda kimler yaşıyor? Nasıl ne şartlar da yaşıyor? Okuması keyifliydi fakat aman illa nolur bunu okuyum diyemeyeceğim.Muhtemelen okuduğumuda unutacağım . Aynı o her gün yanından geçtiğimiz ama içinde kimlerin yaşadığını bilmediğimiz hatta düşünmediğimiz o gecekondular gibi bu kitabıda unutacağım.
“Dönmek için dönüşünü bekleyecek biri gerekliydi insana, bir canlı, bir kedi bile olabilirdi, bir kanarya ya da hoşgeldin diyecek bir muhabbet kuşu.
Onun yoktu”