Bin fersahtan duyarım kimle gülüştüğünü,
Alnından öz kardeşin öpse ben irkilirim.
Değil yalnız ardına kimlerin düştüğünü,
Kimlerin rüyasına girdiğini bilirim.
Faruk Nafiz Çamlıbel
Yaşadığımız çağı ,nesli ,hayatı ve daha nice şeyi beğenmiyor ve geçmiş dönemlere özeniyoruz değil mi?Bir ayda,bir haftada hatta bir günde ne çok kez şikayetleniyor,hayıflanıyor ve "keşke" diye başlayan cümleler kuruyoruz...Farkına varamıyoruz çoğu zaman bu keşkelerin bizi birazda isyana sürüklediğinin ,en azından buna temel attığımızın .Kimilerine absürt gelicek bu yazdıklarım. "-Abartma sende" diye düşüneceksiniz. Ama unutmayalım ki isyan dikenleri de filizlenerek boy verir ve yaşadığımız her şeyi yaşanılması mümkün olan en güzel hâliyle yaşarız. Ne diyordu şair : Gülten Akın "Ah, kimselerin vakti yok durup ince şeyleri anlamaya" Aklıma düşenleri buraya kadar okuyan sevgili arkadaşım : Keşkelerle değil iyikilerle yaşamanın vaktidir artık!