Jose Saramago'dan yıllar önce okuduğum Körlük bu günlerde salgından dolayı iyice popüler olmuş durumda. Araba kullanan bir adam ışıkta beklerken aniden körleşir, salgın yayılır ve gören tek kişi göz doktorunun karısıdır. İnsanların bu durumda bile ne kadar acımasız, bencil ve çıkarcı olabileceğini bize gösterirken, aynı zamanda toplumumuzun bir aynasıdır bu kitap...