30 sayfa ve Lenin zaten imkansızdı. Son sayfalarında bi çoşku yakalar gibi oldu sonra bitti zaten :) Zweig çok sevdiğimden ses çıkarmak istemiyorum ama yapma böyle şeyler Zweig diyor susuyorum :)
Direksiyonu ele almalı. Ya ölüm, ya zafer… Hayır. Kendi fikirlerini yayması, aşılaması gerekiyor. Bu fikirlerin özü yaşamaktır. Ya başarıya ulaşamazsa? Huzursuzluğun ve korkuya kapılmanın âlemi yok.