kitap okumaya başlayamayan ya da zar zor başlayan.. başladımıda bırakamayan.. ya da kitabın bırakmadığı.. zatı ben çelişkilerle dolu bir insan evladı..
Keşke onun beynini alıp kuru temizlemeciye götürüp, ceplerini boşaltıp, buhara tuttuktan sonra, yeniden kolalayıp sabahleyin geri getirebilselerdi. Keşke...
Tek bir sözcükte özetlenebilir: İnsan. Tek gerçek düşmanımız İnsan'dır. İnsan'ı ortadan kaldırın, açlığın ve köle gibi çalışmanın temelindeki neden de sonsuza dek silinecektir yeryüzünden.