kitap okumaya başlayamayan ya da zar zor başlayan.. başladımıda bırakamayan.. ya da kitabın bırakmadığı.. zatı ben çelişkilerle dolu bir insan evladı..
İnsanevladının beynindeki kadın figürünü alıp parça pinçik ettikten sonra taşları yerine oturtan bir araştırma kitabı.. evet 'biraz' ateist bi kitap. inancım sarsılmadı ama kadının tarihsel yenilgisi beni sarstı..
"Çağlar boyunca baş tacı edilen, topluluk yaşamının temeli sayılan kadın, nasıl oldu da ataerkil değerlerin kölesi haline geldi? Erkek, tarihin hangi noktasında ve hangi dürtülerle kadını geri plana itti?"