Kevin Wilson’ın okuduğum üçüncü kitabıydı. Bir Şey Olduğu Yok ve Fang Ailesi kitaplarından sonra bu kitap beni biraz hayal kırıklığına uğrattı diyebilirim. Kitabın dili diğer kitaplarında da olduğu gibi akıcı. Konusu yine dikkat çekici ve merak uyandırıcı. Fakat diğer iki kitabındaki özgün hikayeleri ve öngörülemezlikten sonra bu kitapta da böyle bir şey beklemiştim. Beklentimin biraz altında kalan bi kitap oldu,ama Kevin Wilson’ın dilini seviyorsanız hemencecik okuyup bitirebileceğiniz,sizi içine çekecek bi kitap.
Kevin WilsonPaniğe Mahal Yok
Bir oturuşta bitirebileceğiniz bir kitap. Babasını kaybetmiş,ablası uzakta olan,annesiyle birlikte yaşayan öğrencinin bir günü. Yetişkinliğe geçiş dönemiyle nasıl baş edeceğini bilemeyen bir kız öğrenci ve onun gözünden,düşüncelerinden bir günü. Kitapta diyalog yok denecek kadar az olmasına rağmen kendini okutuyor. Dazai’nin okuduğum ilk eseri “İnsanlığımı Yitirirken”. Bu eseri ona göre daha az karamsar diyebilirim.
Öğrenci KızOsamu Dazai