“Orman yalnız ağaç değildir. Orman, yaban hayatıyla, kuşuyla, kurduyla, böceğiyle, çiçeğiyle bir bütündür. Ormanı yakmak, bir ülkenin geleceğini yakmaktır.” Yaşar Kemal
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Selvi Boylum Al Yazmalım
Düştük yola.Nereye gittiğimizi,niçin gittiğimizi düşünmüyordum bile.
Bunun ne önemi olabilirdi ki?
İkimiz yan yana olduktan, bazen göz göze
geldikten, ellerimiz bir birine dokunduktan
sonra daha ne isterdik!
Orhan Kemal ne de güzel anlatmış…
“-Hiç bitmeyecek mi senin bu okuman?
-Bitmeyecek.
-Hiç mi?
Hiç
-Niyetin kâtip olmak mı yani?
Hayır
-Ya?
İnsan olmak…” Orhan Kemal