Melike

Melike
@Sitare_58
Kaçmanın en güzel yollarından biri kalabalığa karışmaktı madem, neden olmasındı?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Övünmek kişioğlunun neyine ki Bay Noah. Başlangıcı bir damla meni, sonu da balçık olan bir bedenin övünmesi ne beyhude şey. Kendi rızkını yaratmadığı gibi, kendini helaktan de kurtaramıyor.
" Bir gayeye ancak kalpten isteyenler ulaşır "
Ayrı ayrı yaşantıları, ayrı ayrı duyguları olan iki kıta gibiydiler. Düzgün bir ilişki kurulamıyordu aralarında.
Belki... Bir canavar vardır... Belki o sadece biziz.