Sitâre

Sana da oldu değil mi? Ayaklarının altından dünya çekiliyormuş gibi, sana da oldu değil mi? Bir büyük boşluk ve yokluk, dizlerinin bağından başlayarak çözdü değil mi seni de? Ne yaptın peki öyle olunca? Ben oturdum mesela. Bir de hiç konuşmadım. Sadece yazdım. Yazarsam, kelimeler bu boşlukları doldurur sandım. Ne bu şimdi güzel kardeşim? Mecaz mı? İnan değil, inan ki değil; bir mecaz öldürebilir mi insanı? Beni öldürüyor ya da öldürecek bir akşam vakti, biliyorum.
Sayfa 94·Kitabı okudu
Sitâre
Tam şimdi:) (yorumlara boğdum ama o kadar içimde birikti ki okurken)
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
İşte bundan yazıyorum güzel kardeşim, diyor kendi kendine, bir öpücüğün izdüşümüne bir sinek nasıl teğet geçer, onu görmek için. Ya da sadece unutmamak için… Ya da anlamak için… Neyi anlayacağımı bilmiyorum ama anlamak için yazdığımı hissediyorum. Bu kadar şey boşuna yaşanıyor olamaz, mutlaka vardır anlaşılacak bir şeyler. Nefesini veriyor dışarı ağır ağır: Bu kadar şey boşuna yaşanıyor olamaz.
Sayfa 91·Kitabı okudu
Sitâre
Aramazsak da anlamsız olmayacak mı?..
İşte bundan yazıyorum güzel kardeşim, diyor kendi kendine, bir öpücüğün izdüşümüne bir sinek nasıl teğet geçer, onu görmek için. Ya da sadece unutmamak için… Ya da anlamak için… Neyi anlayacağımı bilmiyorum ama anlamak için yazdığımı hissediyorum. Bu kadar şey boşuna yaşanıyor olamaz, mutlaka vardır anlaşılacak bir şeyler. Nefesini veriyor dışarı ağır ağır: Bu kadar şey boşuna yaşanıyor olamaz.
Sayfa 91·Kitabı okudu
Sitâre isimli okura yanıt verildi
Sitâre
Vildan ben inanmıyorum artık hiçbir şeyin anlamına. Yaşanan aşklar, gercekleşen doğumlar, ölümler, çekilen acılar ve hatta hissedilen mutluluklar bile boş, geçici, değersiz. Birileri bizimle eğlenir ağam...
İşte bundan yazıyorum güzel kardeşim, diyor kendi kendine, bir öpücüğün izdüşümüne bir sinek nasıl teğet geçer, onu görmek için. Ya da sadece unutmamak için… Ya da anlamak için… Neyi anlayacağımı bilmiyorum ama anlamak için yazdığımı hissediyorum. Bu kadar şey boşuna yaşanıyor olamaz, mutlaka vardır anlaşılacak bir şeyler. Nefesini veriyor dışarı ağır ağır: Bu kadar şey boşuna yaşanıyor olamaz.
Sayfa 91·Kitabı okudu
Sitâre
Öyle diyoruz, buna inanmak istiyoruz ama yine de boşuna yaşanıyor sanki...

Sitâre

, bir kitap okudu
Puan vermedi·152 syf.·
Beğendi
·
7 günde okudu
·
2023 9. kitabı
Ömür İklim Demir
8.2/10 · 977 okunma
Vildan isimli okura yanıt verildi
Sitâre
Halledersin, ben de o zamana kadar öyküleri iyice sindiririm zinhimde 😉