Sitâre

İnsanoğlu yalnız olmayı sevmez. Çiçeğin açmak için nasıl güneşe ihtiyacı varsa insanın da gelişmek için başka insanların sıcaklığına ihtiyacı var, Yalnızlık insana zor gelir...
Reklam
Bir şişe şarabı yalnız içeceğim. O zaman şarabım daha çok, kederim daha az mı olacak?
"Aynı şeyleri, aynı evleri, aynı insanları, aynı şarapları, çoğunlukla aynı filmleri, aynı çiçekleri, aynı kedileri severdik..." Bu cümleyi geniş zamanın hikâyesinde, geçmiş olayları anlattığımız zamanda yazmak zorunda kaldım.
Yakında cennet de kalmayacak zaten, sadece cehennem olacak.
Başkaları olmadan yaşamak zor, başkalarıyla birlikte yaşamak da zor. Yaşamak hep zor.
Reklam