Ardıl

SENİ SAKLAYACAĞIM...
Seni saklayacağım inan Yazdıklarımda, çizdiklerimde Şarkılarımda, sözlerimde. Sen kalacaksın kimse bilmeyecek Ve kimseler görmeyecek seni, Yaşayacaksın gözerlimde. Sen göreceksin duyacaksın Parıldayan bir sevi sıcaklığı, Uyuyacak, uyanacaksın. Bakacaksın, benzemiyor Gelen günler geçenlere, Dalacaksın. Bir seviyi anlamak Bir yaşam harcamaktır, Harcayacaksın. Seni yaşayacağım, anlatılmaz, Yaşayacağım gözlerimde; Gözlerimde saklayacağım. Bir gün, tam anlatmaya… Bakacaksın, Gözlerimi kapayacağım… Anlayacaksın.
1000Kitap
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!

Ardıl

, bir kitap okudu
Puan vermedi·80 syf.·
2022 18. kitabı
Stefan Zweig
8.2/10 · 125bin okunma
Korku cezadan çok daha fazla ürkütücüdür,çünkü ceza kestirilebilir bir şeydir,ancak korku belirsizdir ve o gerginlik sonsuz bir dehşet duygusu yaratır
İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
1000Kitap
O kadim sevgilim nerede Nereye geldin ve gittin asırlar boyunca Şimdi helak oldum. Şirinim. Gonca dudaklım Hayatım feda olsun sana. Şirinim. Gonca dudaklım Şirin. Şirin. Şirin... Hayatım feda olsun sana. Şirinim. Gonca dudaklım
1000Kitap
Dert değildin bana. Üzmedin, kırmadın, hep yanımda oldun. Güzeldin, karakterin de sağlamdı, Esma-ül Hüsna'ydı senin ismin. İsimlerin en güzeli. Ne değerler biçtim ne emekler verdim. Seni düşününce bile yüzümde halen tebessüm oluşuyor. Ama ölen bir insan bunları düşünmesin. Ölenlerin hisleri yoktur. Düşünmesi, sevmesi, gelmesi, gitmesi.. hatta bırak hepsini, bunları yazması bile olanaksız. Senden beklentim, temennim şu ki ; Ne beni bekle ne de başkası ile kirlet kalbini. Sadece geleceğine bak. İyi yerlere gelmek için her şeyi yap. Olur ya bir gün dönersem ölümden sana gururla bakmak istiyorum - her zamanki gibi - ...
İnsan ve Duygular