📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
+Ben onunla bir ömür yaşayacaktım sebastian.
-Neden gittiniz efendim.
+Gitmedim sebastian mecbur kaldım onun canını yakmak istermiyim hiç.
-İstemezsiniz efendim.
+Varsın beni kötü bilsin yeter ki hep gülümsesin...💚
Birde bakmışsın ki ben gelmişim.
Dilim susar da, elim dokunmaz olursa eğer,
Bil ki varmışım yani.
Yüreğim sakınır, gözüm seğirir,
Olurda olurda susmuşsam yani.
Giyindiğin çiçeklerinin ardı teninse
Ve en karasındaysa gün
Bil ki kavuşmuşum yani
O mağrur gözlerinden öper, sarılırım
İki gözümün çiçeği
Gözünü seveyim, iyi bak kendine
Hasretle selam ederim
#ikigözümünçiçeği