Yok

Yok
@Siyah_03
Kapalı

Yok

, bir kitap okudu
Puan vermedi·200 syf.·
2019 14. kitabı
Ahmet Ümit
7.5/10 · 15,1bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
+Ben onunla bir ömür yaşayacaktım sebastian. -Neden gittiniz efendim. +Gitmedim sebastian mecbur kaldım onun canını yakmak istermiyim hiç. -İstemezsiniz efendim. +Varsın beni kötü bilsin yeter ki hep gülümsesin...💚
Edebiyat
Manuş Baba
Birde bakmışsın ki ben gelmişim. Dilim susar da, elim dokunmaz olursa eğer, Bil ki varmışım yani. Yüreğim sakınır, gözüm seğirir, Olurda olurda susmuşsam yani. Giyindiğin çiçeklerinin ardı teninse Ve en karasındaysa gün Bil ki kavuşmuşum yani O mağrur gözlerinden öper, sarılırım İki gözümün çiçeği Gözünü seveyim, iyi bak kendine Hasretle selam ederim #ikigözümünçiçeği
Müzik
Herkes kendi talihinin mimarıdır
Sayfa 7