Ay Işığı

Ay Işığı
@Siyahi_Deniz
Eğer insanlar zihinlerinde hep geçmiş acıları canlandırmasalar hallerinden memnun olacaklarına, geçmişin hesabına dalarak sürekli sıkıntılarını tazelemeseler, kuşkusuz şimdiki gibi acı duymazlardı
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir insanın gelebileceği en acınası hal, duygularından habersiz kalmaktır. Ne kendimi ne de duygularımı tanıyabildim, ne de hislerimi sorgulayabildim.
İçimin yandığını hissediyorum, içimdeki yangını hissediyorum. Üzerimden çıkan dumanları sadece ben görüyorum
İçimizdeki sıkıntılar ne kadar büyükse biz de o kadar güçlüyüzdür.
Alıntı
Uzun zamandır yaptığım şey yaşamak değildi, acılarımın içinde boğulmadan ilerlemeye çalışmaktı…
Alıntı