Beklediğim kadar güzel değildi. Çok ama çok rahatsız edici küfürler vardı. Ve sanki bu kitaba pek özenilmemiş gibi okurken ah tamam şuan işte güzelleşiyor dediğim anda yine Bi saçmalıkla karşılaştım. :-/:-/
Normalde Sımon Kernıck çok güzel kitap yazar ama nedense bu kitapta istediğim etkiyi almadım çok basit bir şekilde yazılmış. Sürükleyici olmasını isterdim ama çok sıkıldım bu kitapta.