ebru

ebru
@Siyelist
Kitap okuyor ama genelde hukuk kitapları :)
“Düşündüğüm için ben var değilim ,sizler varsınız .Sizler benim zihnimdeki düşüncelerden ibaretsiniz .”
Sayfa 190·Kitabı okudu
Reklam
“Simurg’u göremesen de bari küçük bir serçeyi gör. Kaf dağına varamasan bile hiç olmazsa evinden çıkıp kırlara açıl ;böcekleri,kuşları ve tepeleri seyret .Bırak dünyanın haritasını yapmayı ! Daha hayattayken bir taşı bir taşın üstüne koy. Gülleri ve bülbülleri göremeyip gün boyu evinde oturan adam dünyanın kendisini hiç görebilir mi ?”
Sayfa 21·Kitabı okudu