Hayat sürekli bir 'bitme' halidir. Bitişlerden oluş yaratır, çarkı diri tutmak için. Ne kadar bitiş'e sahipsen o kadar oluş'a hazırlan –tamamen bittiğini anladığın ana kadar.
Bitiş > Oluş.
‘ Oluş > Bitiş ’ gerçeksizliğine sahip olmayı becerebilen var mıdır aranızda?