"Bir arkadaşlığın tam olarak hangi anda kurulduğunu bilemeyiz. Nasıl bir kap damla damla dolarken, son bir damla kabı taşırıyorsa; aynı şekilde, bir dizi iyilik arasından en az biri kalbi doldurup taşırır."*
Kitabı okurken aklıma Evrenin Ötesi serisi geldi çünkü benziyorlar bazı açılardan. Bu kitapta çoook bir olay olmadı. Ha çok sakin geçmedi ama Evrenin Ötesi gibi değildi. 3 kitap daha var mutlaka olaylar olur. Ben çok bilimkurgu okumam açıkçası ama sevdim. Arada böyle değişik kitaplar okumak güzel oluyor. Netflix'te diziside var. Ben her zaman film/diziden önce kitabını okuma taraftarıyım. Ayrıca dizisinin 7 sezon olduğunu görünce ben hayatta bu kadar zaman harcayamam dedim kendi kendime. Kitabını okurum daha iyi dedim. Bilimkurgu-distopya seviyorsanız şans verebilirsiniz.