-Bizim papazlara bakarsan günahtan sakınmayanların cezası öbür dünyada kızgın tava yalamak! Bana sorarsan bütün bunlar büyük bir yalandan başka bir şey değil.
- Günah mı? Ne günahı! –dedi ihtiyar alabildiğine kararlı, inanmış. -Güzel bir kıza bakmak mı günah? Onunla gezmek? Onu sevmek? Sizde bunlar günah ha? Yok babacığım... bunlar günah değil sevaptır. Seni yaratan Tanrı yarattı kızı da.