"O gece deliler gibi âşıktım, aşktan, mutluluktan başım dönüyordu! Ama ertesi sabah uyandığımda kendimi kimseyle hiçbir bağı olmayan, tümüyle özgür biri gibi hissettiğimde nasıl da içim yanmıştı! Niye gelip elimi kolumu bağlamıyor şu aşk diye düşünmüştüm. Oysa basitti sorunun yanıtı: Gelmiyor, çünkü aşk diye bir şey yok!”