Hani bazen şöyle diyorlar ya okuduktan sonra hayatım değişti. Bu kitap içinde çokça duyduğum bir betimlemeydi ama hakkını vermiyor. Özellikle konular çok üstte kalmış olaylar birbiri ile bağlantılı değil ve bence herhangi bir sona ulaşılamamış bir kitap.
Okunur mı evet okunur ama öyle hayatı değiştiricek ağızları açık bıracak yaşamı sorgulatacak bir kitap olduğunu düşünmüyorum.