Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Erkek doğarsan aynı ölçüde sevinirim.Hatta belki daha çok.Çünkü o zaman bir sürü aşağılanmadan ,ezilmekten ,kullanılmaktan kurtulmuş olursun.Erkek doğarsan,karanlık bir sokakta ırzına geçilmesinden çekinmen gerekmeyecek,ilk bakışta kendini kabul ettirmek için güzel bir yüze,zekanı saklamak için biçimli bir gövdeye gereksinme duymayacaksın.Sevdiğin biriyle yattığın için kimse ayıplamayacak seni;ağaçtan elmayı kopardığın gün cennete günahın girdiğini söylemeyecekler.Çok daha az savaşmak zorunda kalacaksın.Üstelik daha da rahat savaşacaksın...
Sana demek istediğim şu,çocuk;erkek olmak demek önden kuyruğunun olması demek değil,bir kişi olmak.Benim için her şeyden önemlisi senin bir kişi olman.Kişi harika bir sözcük kadın-erkek ayrımı yapmıyor.Kuyruğu olanlarla olmayanları ayıran sınır bir kıl payından kalın değil.