Sıla Ergin

Sıla Ergin
@Slaergn
"Kitaplardan insanı tanıdım" -Roosevelt
albay, ''her ne kadar tanımak iyi değil'' dedi
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
''komediye hakaret ediyorsunuz albayım. dokunaklı - acıklı-gülünçlü bir oyuna kimsenin bir diyeceği olamaz.''
Şimdi Düğün Zamanı
çünkü o hem gönlümün yeğlediği kişi onu seviyorum! derinden seviyorum! ona saygı duyuyorum! onun yanında kendimi güvende hissediyorum.
Sayfa 558·Kitabı okudu