Aslında çok merak ediyordum bu kitabı. Ve bir gün gittim aldım ve çok beğendim .Tavsiye ediyorum.
yazarımız çok başarılı olduğunu bir kere daha göstermiş
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ve yine yazdığım gibi bu kitabıda çok beğendim. Nedense içime bir özgüven geliyor bu kitabın serilerini okuyunca .bazen ağlıyorum bazen üzülüyorum hatta ara sıra özenesim bile geliyor ne yalan söyleyeyim .Ben kimseyi bu kadar içten özenerek haraket etmem. ve sırf bunları yazmak içinde yazmıyorum . Tüm içtenliğim ile yazıyorum şuan .Ve tüm gençlere bu kitabi kesinlikle tavsiye ediyorum. iyi okumalar.
bu kitap beni cok etkiledi aslında sedece bu degil tüm serileri. Serilerini çok sevdiğimden ara ara açar tekrar okurum. ve gercekten ipek ongun'u içtenliğimle taktir ediyorum kitabı cok güzel yazmış.
Adım Adım Hayataİpek Ongun · Artemis Yayınları · 20127,5bin okunma