📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yalnız mı? Ben mi yalnızım? Lakin yanılıyorsunuz, dünyada benim kadar kalabalık kimse yok. Bakınız, Beyoğlu'nun şu geniş boğazını dolduran halkı görüyor musunuz? İşte bunlar bütün benimdir; benim evimin, sokağımın halkıdır. Demin ne diyordunuz? Bunlardan iğrenmek, kaçmak... Sebep? Aksine, ben bunları severim; fakat sevmeyi bilmeli. Oh! Bu bir özel ilimdir. İşte şurada, bir kahvenin penceresinde oturur, saatlerle, günlerle, senelerle bu gezici sahneyi severek seyrederim.
O sizin dediğiniz yer, o yalnız insanın kendi hayatına özgü olan minimini köşe, işte benim odamdır. Ben de odamın kapısını kapayınca o demin bahsettiğiniz dalgalar kesilir. Burası bir evden daha küçük, daha sakin bir köşeciktir, burada uçan ruh ancak benimdir.
Adamın biri konuşur, konuşur, anlatır durur; ama öteki duymaz, anlamaz bu lafların bir tekini bile... Hiçbir değer taşımaz. Ya konuşuyorlardır ya da oturuyor ama konuşmuyorlardır. Hiç fark etmez, hem de hiç.