"Kızılgöz'ün ilkel biri olduğunu söyleyip duruyorum ya , aslında bu olay daha da beterdi, çünkü en aşağı seviyede olan hayvanlar bile dişilerine böyle kötü davranmaz ,onları öldürmez . Bu açıdan baktığımda atalarının zamanından beri ilerleme kaydedememiş olmasına rağmen Kızılgöz'ü insanoğlunun habercisi olarak görüyorum çünkü sadece insan oğlunun erkeği dişisini öldürür."