"Hakkaniyet bunu gerektiriyor diyordu; yapılması gereken adil hareket bu!"dedi. O kadar etkilendim ki gözlerim doldu.
Bana göre bunun tek bir açıklaması var; özüne olan saygısını kaybetmek istemiyor. Besbelli ki kendiyle kurduğu ilişki özel ve önemli...
Rüzgâra kapılmış bir yaprak parçası olmaktansa, yönünü belirleyebilen, rotasını ve etki alanını keşfetmiş bir insan olma hâline daha önce ulaşmak isterdim. Ne kadar önemli olduğumu, esas meselenin benin özümle kendim arasında kurduğum ilişkide yattığını keşfetmek isterdim.