📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Başka kitap okuyordum, bu kitabı elime aldım arada ince bir kitap okuyayım diye 5-6 saat olmadan bitirdim. Bırakamadım, bırakmak bölmek istemedim öyle etkileyiciydi ki.. Firdevs’i bu hale sürükleyen herkese içimden öyle büyük öfke duydum ki. Sevilse, güzel bir ilgi görse değer verilse nasıl bambaşka bir hayatı olacaktı oysa ki. Ama ona aşağılama, tecavüz, taciz, şiddet, sevgisizlik yani dünyadaki tüm kötülükleri layık gördüler. Öldürme noktasına gelişine kadar aslında öyle ağır muameleye maruz kalıyor ki tüm hayatındaki adamlar çoktan hakediyor bunu.Bir çocuk özellikle bir kız çocuğu dünyaya geldiğinde ailesinde sevgi, ilgi görse her şey bambaşka olabilir. Kitap boyunca kafamdaki sürekli oluşan düşünce buydu. Sıfır Noktasındaki KadınNevâl El-Seddavi