Bolca övülen kitaplara hevesle başlamaktan ve her seferinde hayal kırıklığına uğramaktan sıkıldım gerçekten.Yine de bir sonrakine şans vereceğimi hissedebiliyorum...
Büyük beklentilerle başladım ama dili çok sade geldi.Güzel mesajlar verilmek istenmiş ancak hikayeyle birleşmemiş.Bence hikaye kısmı da zayıf ama konusu çok çok güzel olduğu için o kadar göze batmıyor.Başladığım gün ara vermeden 150'ye geldim,çok akıcıydı.Aksine son sayfalar da bitmek bilmedi.Sonu tahmin edilebilirdi.Fazla abartıldığını düşünüyorum.