SÜMEYYE

SÜMEYYE
Nev'i şahsına münhasır bir insan ^ Dert çok hemdert yok... kunyeonline.com/author/smyy1101 #69944195
Yaşamak için ışığa ihtiyaç duyarken, yaralarımızdan iyileşmek için karanlığa sığınmak istememiz ne büyük ironiydi ama aslında hayatın dengesi işte bu ironide değil miydi?
Sayfa 375·Kitabı okudu
1000k
Reklam
...doğum, ışığa kavuşup duyu organlarımızın dünyaya açılması ile başlasa da, ana rahminden çıkınca bitmiyordu asla, anbean devam ediyor, ölene dek sürüyordu. İnsan her an ya doğmaya ya da ölmeye devam ediyordu.
Sayfa 375·Kitabı okudu
1000k
En büyük devrim her şeye rağmen yaşamaktı. Gülmek ise her karanlığa şafaktı!
Sayfa 361·Kitabı okudu
1000k
Zaferin şekli yoktu ki. En büyük zafer vicdan rahatlığı değil miydi?
Sayfa 333·Kitabı okudu
1000k
İnsan, sevgi hissedebildiği kadar insandı, yoksa en tehlikeli hayvandı. Yaşayan her cana karşı sevgi üretmek Yaradan’ın insana en kutsal emanetiydi, bu emanetten habersiz olmak insanlıktan bihaber olmak değil miydi?
Sayfa 316·Kitabı okudu
1000k
Reklam