Aslında özünde iyi bir insandı,nazikti ve meslektaşlarına karşı güler yüzlüydü ama bu mevki onun başını döndürmüştü, dengesini kaybetmişti ve nasıl davranacağını bilemiyordu. Kendi dengiyle birlikteyken yine o kibar adam oluyordu, son derece beyefendi davranışlar sergiliyor ve birçok açıdan entelektüel olduğunu gösteriyordu. Ancak kendisinden rütbece aşağıdakilerin yanında tamamen değişiyor, imkansızı oynuyordu.