Anlaman gereken şu: oyun bitene kadar hiçbir sey bitmiş değildir . Elinde tek bir piyon kalmış olsa bitmez. Bir tarafta tek bir piyon ve şah varken, karşı tarafın bütün taşları duruyor olsa da, oyun devam eder. Sen bir piyon olsan da -ki belki hepimiz öyleyiz- piyonun en sihirli taş oldugunu asla unutmamalısın. Ufacık ve sıradan bir şey gibi görünebilir ama öyle değildir . Çünkü hiçbir piyon piyondan ibaret değildir . Bütün piyonlar kozadan çıkmayı bekleyen birer vezirdir. Senin tek yapman gereken, ilerlemeye devam etmenin bir yolunu bulmaktır. Her seferinde tek bir kare. Bu sekilde karşıya geçip bütün güçlere sahip olabilirsin.