Samet sayın

Samet sayın
@Smtsynn
"Artık, daha çok kendi içimde yaşıyordum."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Samet sayın

, bir kitap okudu
Puan vermedi·192 syf.·
2024 1. kitabı
Christy Brown
8.3/10 · 95bin okunma
İnsanların ahlaksız diye nitelendirdiği kitaplar insanları kendi ahlaksızlıklarıyla yüzleştiren kitaplardır.
1000k
"Neden her şey böyle oluyor, iyi bir insan karanlıkta kalıyor, bir başkasınaysa mutluluk kendiliğinden geliyor?"
Edebiyat